هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد
هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

جودو برای همه

استاد سید احمد سعادتمند ، پیشکسوت خوش نام جودو بروجرد در ایران


 استاد سید احمد سعادتمند


پیشکسوت خوش نام جودو  بروجرد در  ایران

با نیم قرن سابقه ورزشی

اینجانب سید احمد سعادتمند متولد ۱۳۳۱ صادره از بروجرد در سال ۱۳۵۰ با رشته رزمی جودو آشنا شدم و یکسال بعد از شروع این ورزش زیر نظر اساتید خودم منصور مهدیزاده و محمدعلی صنعتکاران که هر دو از قهرمانان نامی کشتی جهان و سرمربی تیم جودو ایران هم بودند توانستم کمربند مشکی دان یک خود را دریافت کنم.

در همان سالها در کنار پرداختن به ورزش جودو به سایر رشته های رزمی نیز می پرداختم بطوریکه در سال ۱۳۵۲ موفق شدم کمربند مشکی دان یک تکواندو را زیر نظر استاد کیم از کشور کره و شالبند سیاه کونگ فو را زیر نظر استاد ابراهیم میرزایی دریافت کنم .

در دیگر رشته های رزمی  همچون دفاع شخصی، شمشیرزنی و نانچاکو نیز دارای مهارت قابل قبولی بودم.

با توجه به علاقه زیادم جودو  ورزش تخصصی من شد و هم اکنون ۴۸ سال است که به صورت مسابقه دهنده، داور و مربی در کنار این ورزش زیبا و جذاب هستم.

در تهران چندین سال مربی دفاع شخصی و ورزش صبحگاهی شهربانی و همچنین مسئول باشگاههای جودو استان تهران بودم و یک دوره بعنوان داور نمونه و یک دوره نیز بعنوان مربی برتر جودو کشور انتخاب شدم.

دوره های تخصصی جودو را به مدت ۶ سال زیر نظر سه نفر از اساتید ژاپنی به نامهای هاتاناگا، زنجی نودا و هموتسو طی نمودم و در دهه هفتاد برای یک دوره تکمیلی مربیگری و داوری به مرکز اتحادیه جودو آسیا(کودوکان) در کشور ژاپن اعزام شدم و در آنجا موفق به کسب کمربند مشکی دان پنج و مدرک مربیگری و داوری بین المللی جودو گردیدم .

چندین سال هم بعنوان مربی و رئیس هیات جودو شهرهای بروجرد ، نهاوند و اشترینان به فعالیت میپرداختم.

بنده با اساتید بزرگواری از پیشکسوتان کنونی جودو کشور همچون استاد محمد کیهان ، بهمن فکرت، علیرضا مدنی ، بهرام کشوریان ، حشمت اله رشیدی و استاد علیرضا یاراحمدی هم دوره بوده ام و اکنون نیز بعنوان مربی  در کنار رئیس جوان و رعنای هیات جودو شهرستان بروجرد جناب دکتر حسین (شهرام) ساکی همچنان مشغول خدمت به جوانان و هنرجویان جودو  هستم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.