هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد
هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

جودو برای همه

اولین جلسه رسمی هیات جودو استان لرستان در سال 99 برگزار شد

اولین جلسه رسمی هیات جودو استان لرستان مورخ۱۳۹۹/۶/۱۵ با حضور شهرام‌ ساکی رئیس هیئت جودو شهرستان بروجرد در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.


فعالیت جودو به صورت اردویی و گزینشی از مهرماه آغاز می شود


به گزارش روابط عمومی هیات جودواستان رئیس هیات جودواستان، روسای هیات جودو شهرستان ها ، روسای کمیته‌های استان ، اولین جلسه رسمی هیات جودو استان لرستان در سال 99 در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


دراین جلسه که محور اصلی آن در راستای از سرگیری فعالیت های جودو بود در ابتدای جلسه روسای هیات‌های شهرستان و کمیته ها هر کدام به طور مشخص نظرات، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.


در ادامه جلسه هادی کردی رئیس هیات جودو استان لرستان ،اظهار داشت: با توجه به شرایط به وجود آمده، کرونا آسیب بسیار زیادی به بدنه ورزش کشور و کل دنیا وارد کرده است وتمام تلاش ما بر این است که با توجه به دوری ورزشکاران از تمرینات و مسابقات، با برنامه ریزی حداقل ضریب آسیب دیدگی ورزشکاران را کاهش دهیم.


وی ادامه داد: طی مجوز صادر شده از سوی فدراسیون جودو، فعالیت جودو در استانها به صورت اردوی و گزینشی یعنی انتخاب افراد منتخب و قهرمان با اولویت نونهالان و نوجوانان صادر شده است و فعلاً مجوزی برای بازگشایی باشگاه ها صادر نشده است.


کردی تصریح کرد: انتظارداریم روسای هیات‌های شهرستان‌ها ،طبق دستورالعمل هایی که برای آنها صادر می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت اردویی و گزینشی و در سانس های مختلف فعالیت جودو را شروع نمایند.


رئیس هیات جودو لرستان به جلسه با استاندارلرستان اشاره کرد و افزود: طی هفته اخیر در جلسه ای که همراه با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با استاندار داشتیم ، دستورساخت دومین خانه تخصصی جودو لرستان به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع ، اختصاصی برای جودو صادر شد که این می‌تواند خبر خوشی برای جامعه جودواستان باشد.


در پایان کردی عنوان داشت: همین جا لازم میدانم از آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون ، قهرمان و پهلوان نامی هم استانی که به صورت ویژه از هیات جودو لرستان حمایت می کند ، تشکر و قدردانی نمایم.