هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد
هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

جودو برای همه

امیر کمره ای ، جودوکار بروجردی به دیار حق شتافت


با نهایت تاثر، تاسف و تالم به اطلاع همه مربیان ، قهرمانان و بزرگان و پیشکسوتان عزیز میرساند که متاسفانه قهرمان دوست داشتنی و با اخلاق جودو بروجرد آقای امیر کمره ای  ، ندای حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافته اند.
هیات جودو بروجرد این ضایعه بزرگ را به خانواده این عزیز از دست رفته تسلیت عرض مینماید و خود را در این مصیبت جانکاه شریک میداند.
همچنین از پروردگار متعال برای آن مرحوم همنشینی با مقربان درگاهش و برای خانواده گرامی اش صبر مسئلت دارد.

دکتر شهرام ساکی رئیس هیات جودو شهرستان بروجرد

بیانیه حسین ساکی به مناسبت انتخاب سرکار خانم دکتر فاطمه مقصودی به عنوان منتخب نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»

با یاری خداوند متعال و حضورحماسه ساز مردم شهر بروجرد و اشترینان ، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر مردم حماسه‌ای نو آفریدند و سرکار خانم فاطمه مقصودی به بعنوان منتخب مردم انتخاب شد.

مجلس پل ارتباطی مردمی است که تعیین سرنوشت خود را به نمایندگان خویش سپرده‌اند و مسئولیتی عظیم را بر عهده آنان نهاده‌اند تا در سایه تخصص، تعهد و کارآمدی مهمترین رکن نظام اسلامی، کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی هدایت نمایند.

ضمن تبریک انتخاب شایسته دکتر فاطمه مقصودی به عنوان نماینده مردم شهر بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم شورای اسلامی آرزوی توفیق خدمت در عرصه های بالاتر را برای ایشان دارم.

همچنین از تمامی همراهان، دوستان ،آشنایان ، روسای هیات های ورزشی، جامعه ورزش بروجرد که توانستند با رعایت اصول و اخلاق نقشی بی‌بدیل در این پیروزی داشته باشند، برخود لازم می‌دانم تا مراتب تقدیر و تشکر خویش را نسبت به آنان ابراز نمایم.

دکترحسین(شهرام) ساکی
 رئیس هیات جودو،جوجیتسو و کوراش شهرستان بروجرد