هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد
هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

جودو برای همه

رقابتهای جودوی قهرمانی اسیا-تاشکند/محجوب اسیر ناداوری شد وبه مقام پنجم رسید


منبع :http://irijf.ir

رقابتهای جودوی قهرمانی اسیا-تاشکند/محجوب  اسیر ناداوری شد وبه مقام پنجم رسید

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش؛جواد محجوب جودوکار المپیکی کشورمان که در رقابتهای گرند پری تفلیس به مدال نقره رسیده بود در مبارزه برای کسب مدال برنز در برابر سعید اف رامزدین  ازبکستانی اسیر ناداوری شد و شکست خورد   و به مقام پنجم رسید .

محجوب جوان شایسته جودوی ایران در حالی به مقام پنجم رسید که در مبارزه برای دیدار رده بندی و مدال برنز داوران حق او را در برابر جودوکار میزبان تضییع کرده و مدال برنز را به حریف ازبکستانی هدیه دادند.

سعیداف  رامزدین ازبکستانی حریف محجوب برای کسب  مدال برنز در گرند اسلم مسکو 2012 قهرمان شده بود و در گرند اسلم مسکو 2013 و   گرند اسلم باکو 2014 به ترتیب به مقام  دوم و سوم رسیده بود.

محجوب سابقه مدال طلا و نقره در رقابتهای قهرمانی اسیا را هم دارد.

 در این رقابتها ابتدا مقابل بخشی ازافغانستان قرار گرفت و به راحتی و با ایپون کردن حریف به مرحله دوم رسید که در این مرحله سعیداف تاجیکستانی را برد و در مرحله نیمه نهایی مقابل نایدان مغولستانی که سابقه طلا و نقره المپیک دارد، شکست خورد.

رقابتهای جودوی قهرمانی آسیا با رقابت 235 ورزشکار از 30 کشور در قاره کهن در تاشکند  از 27 فروردین آغاز شده و فردا با برگزاری رقابتهای تیمی به پایان می رسد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.