هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد
هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

جودو برای همه

جودو یادواره شهدای جودوکار مدافع حرم/ خراسان رضوی قهرمان شد

1394-09-28 05:51
نایب قهرمانی تهران در جودو کشور

چهلمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی کشور "یادواره شهدای مدافع حرم" با نایب قهرمانی تیم تهران به پایان رسید. 

به گزارش روابط عمومی هیات جودو و کوراش استان تهران، این دوره از مسابقات با حضور 273 جودوکار در قالب 33 تیم از استان های مختلف به مدت دو روز در سالن خلیج فارس شهرستان مبارکه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که در نهایت خراسان رضوی با یک نشان طلا، 3 نقره و یک برنز، مقام قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های تهران با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز و البرز با یک طلا، یک نقره و یک برنز عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

همچنین از سوی کمیته برگزاری وحید بنا به عنوان فنی ترین جودوکار، خسرو رحیمی به عنوان  ورزشکار اخلاق و تیم استان  اصفهان به عنوان تیم اخلاق انتخاب و معرفی شدند. 

در ابتدای مراسم اختتامیه دکتر خدابخش سرپرست فدراسیون جودو با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حودوکار مدافع حرمین از شهیدان حاج عباس عبداللهی، سید میلاد مصطفوی و مصطفی شیخ  الاسلامی  به نیکی یاد کرد و از آنها به عنوان افتخار جامعه جودو نام برد.

وی گفت: فدراسیون به احترام این جودو کاران که به فیض شهادت نایل آمدند، این دوره از رقابتها را به نام این طلایه داران ایثار مزین کرد.

در ادامه دکتر خدابخش به خانواده شهدای جودوکار تبریک و تسلیت گفت و بعد از آن مارش شهدا در سالن محل برگزای مسابقات طنین انداز شد و با ذکر صلوات حضار برای شادی روح این شهدا، تندیس این رویداد به نمایندگان استان های محل اقامت خانواده شهدا اهدا گردید.  

شب پایانی این مسابقات با حضور پرشور  علاقه مندان ابن رشته و مسئولین محلی برگزار شد. ایرانپور نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، شرفا شهردار مبارکه، علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش  و جوانان استان اصفهان و برخی از پیشکسوتان جودوی ایران از جمله مهمانان ویژه بودند.

 مراسم آتش بازی هم پایان بخش چهلمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی کشور بود.

نتایج کامل برترین های اوزان مختلف:

وزن 60- کیلوگرم:1- ناصر ناصری پور (خوزستان) 2- محمدرضا صدیقی(البرز) 3- حسن گروهی و سجاد کریمیان(توابع تهران)

وزن 66- کیلوگرم:1- علی خجسته (البرز) 2- سینا کرمی(تهران) 3- قاسم نوزی زاده و احسان بهرامیان (لرستان)

وزن 73- کیلوگرم :1- وحید بنا (فارس) 2-امید تیزتک (خراسان رضوی) 3- میلاد احمدی (البرز) و مسعود خان احمد لو(زنجان)

وزن 81- کیلوگرم : ا- سعید ملایی(تهران) 2- مسعود قوی بازو( خراسان رضوی) 3- سبحان رسولی(تهران) و سید مصطفی حسینی(توابع تهران)

وزن 90- کیلوگرم:1- سید علی اصغر موسوی(لرستان)2- طیب طالبی(خوزستان) 3-سعید مرادی(قزوین) و محسن عزیزپور(ایلام)

وزن 100- کیلوگرم:1- رامین صفویه( قزوین) 2- مسعود خرابات( تهران) 3- احمد جفا کش(خراسان شمالی) و رضا جهانگیری مجد(لرستان)

وزن 10+ کیلوگرم: 1- جعفر پهلوانی(خراسان رضوی) 2- جواد محجوب(خراسان رضوی) 3- مصظفی آهن فروش(اصفهان) و سید حبیب الله میرزاجانی(تهران)

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.